Державні посилання

 

 

 

 

ДЕРЖАВНИЙ ФОНД РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

 

http://regionet.org.ua/en/Posibnuk_donorski_ta_investutsiyni_resyrsu_v_sferi_regionalnogo_rozvutky__1247.html#page_title

 

Підтримка політики регіонального розвитку в Україні.  EuropeAid/132810/C/SER/UA

 

Корисна інформація

Шановні громадяни!

 

           Для вирішенні питань у сфері державної реєстрації актів цивільного стану Головним територіальним управлінням юстиції у Кіровоградській області створено он-лайн-чат, де спеціалісти відділу державної реєстрації актів цивільного стану  Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області будуть надавати необхідні консультації.

           Скористатись послугою та отримати відповідь на запитання в режимі он-лайн Ви можете,  звернувшись на офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області  у розділ "Управління державної реєстрації",  натиснувши на "Он-лайн чат з питань державної реєстрації актів цивільного стану" або за посиланням: 

(http://krjust.gov.ua/cat/upravlinnya-derghavnoyi-reestraciyi.html).

 

На Кіровоградщині 9 недобросовісних роботодавців не сплачують своїм працівникам зарплату

Наразі у Кіровоградській області дев’ять підприємств державної і приватної форми власності мають проблеми з виплатою зарплати своїм працівникам. Загальна сума заборгованості складає 982 698 грн.

Про це повідомив заступник начальника з питань державної виконавчої служби обласного управління юстиції Віктор Журавко сьогодні, 7 червня, під час проведення звітної прес-конференції.

«З початку року органи державної виконавчої служби Кіровоградщини стягнули з семи недобросовісних роботодавців понад 1,4 млн грн заборгованості на користь 816 працівників. У порівнянні з іншими регіонами ситуація з виплати зарплати та інших виплат, пов’язаних із трудовими правовідносинами, знаходиться під контролем», – прокоментував Віктор Журавко.

Варто відзначити, що наразі заборгованість із зарплати мають такі підприємства:

  • ДП «Трест Олександріярозрізобуд» (408 921 грн боргу);
  • ПраТ «Завод з виробництва ядерного палива (229 438 грн боргу);
  • ТОВ «Світловодський машинобудівний завод» (93 526 грн боргу);
  • СФГ «Володимирське» (74 341 грн боргу);
  • ТОВ «Олімпік» (68 568 грн боргу);
  • ДП «Друкарня»діа-Плюс» ПАТ «Олександрійська фабрика діаграмних паперів» (49 550 грн боргу);
  • ДП «Друкарня» Діа Плюс» ПАТ «Олександрійська фабрика діаграмних паперів»  (39 458 грн боргу);
  • КП «Оберіг» (13 919 грн боргу);
  • ДП «Маловисківський спиртовий завод» (1263 грн боргу).

Понад 48 млн грн аліментів довелось примусово сплатити боржникам Кіровоградщини з початку року

17 982 мешканців Кіровоградщини, згідно судових рішень, повинні надавати фінансову підтримку на користь власних дітей. Незважаючи на це,  4 125 осіб, згідно офіційних даних, мають заборгованість із виплати аліментів понад шість місяців.

Про це повідомив заступник начальника з питань державної виконавчої служби обласного управління юстиції Віктор Журавко сьогодні, 7 червня, під час проведення звітної прес-конференції.

«З метою захисту прав дітей державні виконавці Кіровоградщини застосовують примусові заходи впливу стосовно злісних боржників. Зокрема 4 087 мешканців Кіровоградщини були обмежені в праві виїзду за кордон, а 4 132 неплатника – у керуванні автівками. Загалом із початку року було стягнуто понад 48 млн грн аліментів на користь 13 384 дітей», – відзначив посадовець.

Окрім цього, Віктор Журавко розповів про особливості другого пакету законопроектів щодо посилення відповідальності недобросовісних батьків. Якщо говорити про ключові ініціативи, насамперед йдеться про систему автоматизованого арешту коштів неплатника; введення додаткових фінансових санкцій від 20% до 50% від суми боргу; звільнення чиновників, які не сплачували аліменти понад рік; притягнення до кримінальної відповідальності боржників, які ухиляються від виконання суспільно корисних робіт. 

Консультує Міністр юстиції:

як отримати допомогу по безробіттю?

 

Кому надається допомога по безробіттю?

Громадянам у разі втрати заробітної плати (грошового забезпечення) або інших доходів внаслідок втрати роботи через незалежні від них обставини.

На допомогу по безробіттю може претендувати застрахована (офіційно працевлаштована) особа.

Реєстрація безробітних проводиться центром зайнятості за особистою заявою особи і призначається з восьмого дня після реєстрації.

Перелік документів, потрібних для реєстрації, можна переглянути на офіційному сайті Державної служби зайнятості.

Як визначається розмір допомоги по безробіттю?

Розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до середньої заробітної плати (доходу) і залежно від страхового стажу:

  • до 2 років - 50 відсотків;
  • від 2 до 6 років - 55 відсотків;
  • від 6 до 10 років - 60 відсотків;
  • понад 10 років - 70 відсотків.
  • мінімальний розмір допомоги по безробіттю становить 1440 грн

Залежно від тривалості безробіття, визначена допомога по безробіттю становить:

  • перші 90 календарних днів - 100 відсотків;
  • протягом наступних 90 календарних днів - 80 відсотків;
  • у подальшому - 70 відсотків.

Люди, які мають страховий стаж менший за шість місяців, або були звільнені з попереднього місця роботи за некомпетентність мають право на допомогу в розмірі 544 грн.

Допомога по безробіттю не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1 липня - 1841 гривня).

Який строк надання допомоги по безробіттю?

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років.

А для молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах чи звільнилася із строкової військової служби - 180 календарних днів.

Для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) -  не може перевищувати 720 календарних днів.

Чи можуть відмовити у допомозі по безробіттю? Чи можна оскаржити відмову?

Підставами для відмови у наданні статусу безробітного є:

1) відсутність на дату звернення до центру зайнятості необхідних документів;

2) встановлення факту зайнятості особи;

3) письмова відмова особи від пропозиції підходящої роботи;

4) неповернення особою коштів, отриманих за період попередньої реєстрації, що припинена на підставі, зокрема: встановлення факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації; встановлення факту виконання безробітним оплачуваної роботи (надання послуг); припинення професійного навчання за направленням центру зайнятості без поважних причин.

У разі прийняття центром зайнятості рішення про відмову у наданні статусу безробітного особа може оскаржити та повторно подати заяву про надання зазначеного статусу не раніше, ніж через сім календарних днів.

Якщо у вас залишились питання, звертайтесь до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

 

Консультує Міністр юстиції:

як одружитися за пришвидшеною процедурою?

 

Хто має право вступати в шлюб?

Українське законодавство майже не ставить обмежень для тих, хто бажає поєднати своє життя у шлюбі. Фактично кожна особа, яка досягла 18 років та на момент подачі документів офіційно не є одруженою, може створити сім’ю.

А в окремих випадках, якщо є відповідне рішення суду про надання права на шлюб, створити сім’ю можуть навіть шістнадцятирічні.

 

Хто проводить цю процедуру?

Одруження або, як правильніше казати з правової точки зору, державна реєстрація шлюбу здійснюється органами державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).

 

Яка процедура подачі документів?

Для того, щоб провести державну реєстрацію шлюбу, потрібно звернутись до будь-якого органу ДРАЦС.

При цьому не має жодного значення, де зареєстровані закохані. Адже реєстрація шлюбу проводиться за принципом екстериторіальності, тобто документи можна подати до будь-якого органу державної реєстрації актів цивільного стану в будь-якому населеному пункті.

 

Які документи потрібні?

Заява за встановленою формою.

Якщо ви раніше не були одружені, то достатньо мати з собою лише паспорти. У разі коли один або обидва закоханих є громадянами іншої країни, то окрім рідного паспорта необхідно подати його переклад українською, засвідчений належним чином, та документи, які підтверджують легальність перебування в Україні.

Якщо заявники або один з них раніше перебували в шлюбі, необхідно також надати документи, які підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання його недійсним. Це може бути свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу чи про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб тощо.

Іноземці так само мають надати документи, які підтверджують припинення шлюбу в країні проживання або громадянства. Відповідно до діючих міжнародних норм ці документи  мають бути належним чином засвідчені. Це може бути  консульська легалізація або апостиль. Жодного посвідчення не вимагають документи країн, з якими Україна має міжнародну двосторонню угоду.

 

Які ще формальності мають бути дотриманими?

За загальним правилом й нині діє застаріла радянська норма, за якою після подачі заяви про реєстрацію шлюбу майбутньому подружжю надається місячний строк на те, щоб подумати над своїм бажанням стати єдиною сім’єю.

Єдиною можливістю уникнути нікому непотрібного очікування може бути рішення керівника ДРАЦС скоротити цей строк за умови наявності документів, які дають право на термінове одруження: вагітність, наявність спільних дітей або хвороба, яка становить загрозу для життя. Через це можуть виникати  факти корупції, коли майбутнє подружжя змушене купувати відповідні довідки в медичних закладах.

Ми вирішили спростити життя українців та запустили пілотний проект «Шлюб за добу». Проект передбачає відхід від старих бюрократичних радянських норм. Тож нині за ініціативи Міністерства юстиції усі бажаючі можуть одружитися навіть у той самий день, коли були подані документи.

З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на 26 листопада 2017 року було проведено 21 858 реєстрацій шлюбів. Проект реалізується у 58 населених пунктах у тому числі 2 виконавчих комітетів сільських рад.

 

Як скористатися цією послугою?

Щоб зареєструвати шлюб за спрощеною процедурою в рамках проекту Міністерства юстиції «Шлюб за добу», необхідно звернутися до одного з акредитованих центрів у вашому місті.

Після цього закоханим залишиться зробити лише кілька простих кроків. Перший – обрати організатора. Другий – обрати бажану дату та час. Третій – пред’явити паспорти та за необхідності інші документи. Четвертий – підписати відповідний договір. І п’ятий крок – з’явитися у обраний час та місце і одружитись.

 

Де можна скористатися послугою «Шлюб за добу»?

Одружитися за добу можна за адресами, зазначеними на сайті Міністерства юстиції України: minjust.gov.ua.  На Кіровоградщині проект діє у Кропивницькому та Олександрії.

У Кропивницькому організаторами є Кіровоградська обласна філармонія (вул. Кавалерійська, 8, м. Кропивницький), Кіровоградський обласний художній музей (вул. Велика Перспективна, 60, м. Кропивницький), а в Олександрії – Палац урочистих подій (проспект Соборний, 50).

 

Кохайтеся, а про папери подбає Мін’юст!